6 Ağustos 2013

Acemi Kimyagerin Uydurup Uyduşturma Etkinliği

Selam arkadaşlar
Gün içerisinde vakit buldukça blogları takip etmeye çalışıyorum ve bugünde enteresan bir etkinlik gördüm. Ben pek fazla diğer bloglarla ilgili paylaşım yapmıyorum çünkü henüz yeni sayılırım çoğunuza alışmam gerekecek :))
Geleyim konuya Acemi Kimyager blogunda çok güzel bir etkinliğe başlamış dikkatimi çekti ve duyanlar duymayanlara duyursun istedim.
Güzel bir etkinlik kendi kişisel eşyalarınızı biribirine uyduruyorsunuz :)) Eğer sizde bende göz zevkime güvenir ve her zaman uyumu yakalarım derseniz mutlaka etkinliğe katılın. 
Acemi Kimyagerin etkinliğine katılmak için  Buradan katılıp şartlara bakabilirsiniz öyle sizi zorlayacak şartlar değil.
İlginç bulduğum için bende katıldım bakalım ne kadar uymuş :)))

2 yorum:

miyav kedicik dedi ki...

Çok cici olmuş.. Ben de katılmak istiyorum..:))

Esra Hanedan dedi ki...

kaçırma bencede eğlenceli merakediyorum daha neler çıkacak diye :)))

Yorum Gönder