3 Temmuz 2013

Yeni Vücut Yağ Seçimim Dalan D'olive

Uzun zamandır kremlerini kullandığım Dalan marka ürünlerin diğer ürün grubunada el attım diyebilirim.Fuarda aldığım numune vücut yağını sonunda deneme fırsatım oldu.
Alerjik bir cilde sahip olduğumdan öyle herşeyi alıp kullanamıyorum dolayısıyla kozmetik ürünlerinde seçici olmak durumunda kalıyorum.Güneşe alerjisi olan bir kişi olarak başlangıçta Dalan kremlerini güneş koruyucu olarak kullandım.Çünkü normal güneş kremleride cildime alerji yapıyor.

Malum seçici olunca bir çok ürünü elemek zorunda kalıyorsunuz.Yeni ürününüm Dalan D'olive Vücut yağı.İçeriğindeki doğal zeytinyağ cildimin hem nemli kalmasını hemde yumuşacık olmasını sağladı.Normalde vücut yağları cilde uygulandığnda yağlı bir his bırakır fakat D'olive vücut yağında böyle birşeyle karşılaşmadım.Ayrıca çokta hoş kokuyor ve gün içerisinde kokusu cildinizde kalıyor.
Hem alerjik olup hemde çok seçici olan ben şimdilik Dalan D'olive ile yola devam ediyorum tabi daha iyisini bulana kadar diyelim.Umarım aynı kalitede devam ederler ve bende uzun süre aynı ürünle devam ederim.Denemenizi gerçekten tavsiye ederim.

2 yorum:

siyah elbise modelleri dedi ki...

tavsiye ediyorum, gerçekten de faydalı :)) hele ki bizler gibi seçici ve pimpirikliler içinnn

Esra Hanedan dedi ki...

:))

Yorum Gönder