28 Temmuz 2013

Yeni Puzzle Start Verdim

Puzzle yapmayı sevenlerdenim. Önceki yazılarıma baktıysanız zaten yaptığım puzzlelar mevcut hastalık bu oturuyorsunuz saatlerce yırtılmış bir fotoğrafı birleştiriyormuşum gibi geliyor.
Puzzle yapmak bir tutku fakat çok iyi bir terapi. Puzzle yaparken kendimden geçiyorum eğer sinirliysem oturuyorum başına sinirim geçiyor çok moralim bozuksa onu unutturuyor sevinçliysem dahada mutlu ediyor.
Geçen ay A101 den aldığım puzzlelarımın bir tanesine yeni başladım.
Aslında biraz yaşattı bu puzzle bana bazı parçalarının resimleri çıkmış yapıştırmam gerekiyor ve bir parçasının resmini de bulamadım fakat kutu içerisinde çıkan kayıp parça desteği koduyla Perre Gruba  başvurdum bakalım sonu ne olacak. Ben yine de yapmaya başladım puzzlelımı çünkü bu resim çok hoşuma gidiyor.

Yapmaya başladım bakalım ne zaman bitecek 2000 parça.Her puzzle ayrı bir heyecan artık bu da hayırlı uğurlu olsun :)

7 yorum:

makyaj sepetim dedi ki...

Benim de bir puzzleım var her seferinde başlayıp yarıda kalan :(
Puzzle halım yok masada da dağınık olarak durması bitirememe en büyük sebep sanırım. Puzzle halını kaça aldın bu arada merak ettim.

Kolay gelsin

Esra Hanedan dedi ki...

Karton kesip uzerine yapabilirsin halıyı almadan once ben öyle yaptım bir süre. Kaldırırken kartonla kaldırıyordum.
Halıyı geçen yıl 29 tl ye almıştım. Halılar biraz pahalı :)

makyaj sepetim dedi ki...

Evet, nerdeyse puzzle fiyatına halı :) ama halıyı rulo yapıp kaldırma olanağı var sanırım.
Belki netten ucuza bulabilirim. Bu arada bende blogger dünyasında yeniyim. Bir bloğum var. Ziyaret edersen sevinirim.

makyajsepetim.blogspot.com

Sevgiler,

Esra Hanedan dedi ki...

Nette kampanyalari takip edebilirsin. Rulosu olmasi kolaylik..blogun hayirli olsun hemen geliyorum :))

Aslı Yılmaz dedi ki...

aayyy hayatta yapamam ben uğraşamam öyle minicik minicik şeylerle :/
imkanı yokkk :)

Esra Hanedan dedi ki...

Eğlencelidir ama :)

Aslı Yılmaz dedi ki...

uzaktan bakınca daha çok korkutucu gözüküyor (:

Yorum Gönder