27 Temmuz 2013

Yazın En Güzel Yemeği '' Kızartma''

Tatil ya bugün bana evde ne kadar zaman geçirirsem o kadar. Malum yoldan da geldim hiç dışarı çıkasım yok. Evde olunca yemek yenmeyecek diye bir kural da yok :))
Yaz aylarında çorbaydı yemekti çekilmiyor daha çok zeytinyağlılar tercih ediliyor ama bana göre en vazgeçilmez yaz yemeği kızartma. Bende yaptım bugün hemde koca bir tas dolusu birazda yarına kalsın diye.
Altta patates üstüne köyden getirdiğimiz kabak ve patlıcanları kızarttım heeee birde mantar sapları var ilk kez kızarttım çok hoşuma gitti. Bide köyden gelen biberleri bu koca tasa koydum üstüne de domates sos yaptım ve servise hazır. Yanına da karpuz düşünüyorum  artık bu akşam sofradan kalkmam :)))))


6 yorum:

miyav kedicik dedi ki...

Ben hemen size geliyorum iftar vaktine kadar. Bayılırım kızartmaya. Hele bir de sarmısaklı yoğurt ile..:))
Ellerinize sağlık çok selam ve sevgiler..:))

Esra Hanedan dedi ki...

sen geliyorum de ben her zaman yaparım çatlayana kadar yeriz :)))))

tokideki ses dedi ki...

hımm çok lezzetli ellerine sağlık :)

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkür ederim :)))

nabrut dedi ki...

ben kızartma sevmeyen azınlıktanım malesef :(

Esra Hanedan dedi ki...

arada hiç değilse tadına bak güzel oluyor :)

Yorum Gönder