14 Temmuz 2013

Uygun Kitap Alışverişi

Tatile çıkmadan önce kitap alışverişi yaptığımı biliyorsunuz ve kitaplarımı çok uyguna aldığımı da söylemiştim. 
Büyükçekmece sahilde bir kitapçı çadırım var. Genel olarak sürekli ordan alışveriş yaparım çünkü basımda sayfası hafif kaymış sayfa kesiminde küçük bir fazlalık kalmış kapak sayfa basımında makinada mürekkep biterken sayfanın rengi hafif solmuş yada çok küçük hataları olan orjinal kitaplar bu çadırda satılıyor.
Başlangıçta bende bu ne böyle yoksa korsan kitapmı diye düşünürken çadırda kocaman bir yazı " korsan kitap satmıyoruz" diye. O günden sonra kitaplarımı ordan alır oldum. Hem çok uygunlar hemde güncel kitapları anında bulabiliyorsunuz.
Gelelim fiyata 
Evet yanlış gördüm heralde diye şaşırmayın benimde ilk izlenimim buydu fakat kitapların yayınevlerinden geldiğini ve Büyükçekmece halkının kitap okumasını sağlama amaçlı olduğunu çadırdaki arkadaşlar anlatıyor.



Gördüğünüz gibi kitaplar bandrollü bende bu yüzden zaten bu kitap çadırından alışveriş yapıyorum.
İstanbul dakiler için buradan alışveriş yapmalarını tavsiye edebilirim. Ayrıca kitap takası da yapabiliyorsunuz.3 kitaba 1 kitap şeklinde yapılıyor. 






4 yorum:

Tuğçe Yalaz dedi ki...

Ay ay dibim düştü. =(
Gerçekten çok şanslısınız. :)
Genel olarak hep popüler kitaplar zaten.

kırık şemsiye dedi ki...

Evet sanırım aşırı sanşlıyım bu yönden :)

hayat paylaştıkça dedi ki...

Bende orada oturmuyorum ama gezmeye gidiyoruz o zaman gidince mutlaka 2-3 kitap almadan gelmiyorum.Hatalar varmı ben hiç bakmadım.çok seviyorum bu kitapçıyı.keşke her yerde olsa bu kitapçılardan.
sevgiler

Esra Hanedan dedi ki...

Harika kitaplar oluyor :)

Yorum Gönder