10 Temmuz 2013

Tırnaklarım ve Ojelerim

İşim kozmetik olunca sürekli içindeyim seviyorum da rengarenk dolanmayı.Hele ojelere bayılıyorum.
Derleyip topladım ojelerimle çekilen fotolarımı ve paylaşayım dedim.Başlangıçta kullandığım ojemin özelliklerini anlatayım.
China Glaze,Amerika ürünü. Bugün bir çok yıldız kullanıyor.Adından dolayı porselen ışıltısı sağlıyor tırnaklarda.İçerisinde kanserojen maddeleri barındırmıyor(formaldeyt,tolun,dbp). Ayrıca hani en büyük sıkıntımızdır ojeler 2-3 sürmeye katılaşır filan China Glaze de böyle bir şey yok şişenin dibine kadar kullanabiliyoruz.Beni cezbeden renkleri oluyor çeşit çeşit.Vardır ya hani bayanların gözünde canlandırdığı renkler ama bir türlü bulamadığı işte China Glaze de gözünüzde canlanan bütün renkler mevcut. Seriler halinde de bir çok rengi var.
Vazgeçemediğim marka olan China Glaze hem yapısı hem duruşu hemde renkleriyle benim gözde ürünlerimden diyebilirim.Biraz da aslında içinde olduğumdan olsa gerek.
Seviyorum ben China Glaze ojeleri.


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder