22 Temmuz 2013

Sonunda Bursa'dayım ve Minyatür Bursa

Öğleden sonra başlayan yolculuğum sonunda bitti ve otogardayım. Bu sefer kolay bir yolculuk geçirmedim. Herhalde yalnızlık duygusu yaşadım ve sağolsun midem kendini gösterdi.
Bursa otogarına indiğimde otogarın içerisinde minyatür bir Bursa karşıladı. Ben durur muyum yine çektim fotolarını. Otogarda olanlarda demiştir bu manyak nerden geldi diye :))
Alın bakalım canlarım Bursa ' ya gidemedik diye üzülmeyin ben size minyatürünü getirdim ;











4 yorum:

selda nın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar canım,
Bloğunu severek takip ediyorum. İzlemeye aldım. Bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm....:))

Esra Hanedan dedi ki...

Koşarak geliyorum o zaman :)))

Büşra Nur Boz dedi ki...

Merhabalar blogunuz çok şirin takipteyim ben de beklerim :) http://bitteraskina.blogspot.com/

Esra Hanedan dedi ki...

Geliyorum :))

Yorum Gönder