6 Temmuz 2013

Nefista Hazır Börek Deneyimi

Haftasonu keyiflerinden biri de istediğin herşeyi yiyebilmek ve eğer mutfakta öyle becerikli falan değilseniz de doğru hazır yemeklere yöneliyorsunuz.
Cumartesi gezilip dolaşıldığından eve gelip yemek bulmak zor olduğu için gelirken ayak üstü bir market yapılıyor ve hazır böreğe razı oldum.
Öyle pastahane falandı filandı pek ilgi çekici olmuyor akşamda taze börek zaten bulmak zor.
Marketten aldığım ve ilk kez denediğim ''Nefista'' böreğin lezzetine bayıldım diyebilirim.Yapımı kolay yemesi keyifli.


Bakmayın böyle durduğuna piştiğinde görüntü muhteşem oluyor.

Önceden ısıtılmış 180 derece fırına atıyorsunuz böreği tepsisiyle beraber.40 dakika fırında pişiyor tabiki.

 Aslında evde pek duramayan bayanlar için ideal yada çat kapı misafiri gelenlerin hemen servis yapması içinde oldukça pratik.
Ben böreği biraz soğuk yemeyi tercih edenlerdenim ve fırından çıkartıp soğumaya bıraktım.Tabi bu arada o soğuyana kadar o bana ben ona baktım durdum.
Veeee yenmeye hazır.
Açıkçası iyiki bu hazır şipşak yemekler çıkmış yoksa ben kesin aç kalırdım.
Bu arada mutlaka deneyin sabah kahvaltılarında da eşsiz tatlardan biri olabilecek türde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder