8 Temmuz 2013

İlk Etkinliğimiz Pelin Aksesuar

Cumartesi günü trafiği ve sıcağıyla beraber düştük Eminönü yollarına. Değerli Blogçu arkadaşlarımızın düzenlediği etkinliğe katıldım.Daha doğrusu misafir olarak gittim henüz kimsecikler varlığımdan haberdar değil.Aynı firmaların gizli müşterileri gibi oldum diyebilirim.
Pelin aksesuar da düzenlenen etkinlikte amaç blog yazarlarını bir araya getirmek.
Bayan olupta takıları kaçırmak olmazdı.
Öncelikle Pelin Aksesuar sahibi Pelin Hanım ve annesine çok teşekkürler çok sıcak karşıladılar.Güleryüzlü ve samimiydiler.İçeri girer girmezde şahane kolyeler,küpeler,aksesuarlar gözlerimi aldı.Rengarenk,sanırım bu senede bu renklilik epey bir zaman moda olacak gibi.Enteresan kolyeler çok ilgimi çekti ama gel gelelim ben kendim takamıyorum sadece uzaktan  bakıp güzellikleriyle gözlerime renk cümbüşü yaşatıyorum.
Pelin Aksesuar Eminönünde Mısır çarşısının hemen arka sokağında Eminönü İş merkezi içerisinde.Hatta arkadaşım Elif'le ( www.bademlebuduk.blogspot.com ) buluşup etkinliğe öyle katıldım.Elif'e yol tarif ederken Mısır çarşısının arka sokağına geldiğinde kafanı kaldır sarı renklerle yazılmış Eminönü İş Merkezini göreceksin diye tarif ettim.Esnafada sorsanız zaten herkes biliyor ve gösterir.Ama siz yine de giderseniz Mısır çarşası arkasındaki sokağın başına geldiğinizde kocaman sarı renkle yazılmış tabelalara bakarsanız daha çabuk bulacağınızdan eminim :)
Gelelim takılara















Rengarenk ve çok göz alıcı değil mi? Daha bir sürü çeşit var tabiki ve aralarından seçip almak çok zor.
Pelin Hanımın sıcak karşılaması ve güleryüzlülüğü de aslında takıları ve aksesuarları çok sevdiğini gösteriyor.Ayrıca internet üzerinden de alışveriş yapabiliyorsunuz.
Fiyatlarına gelince 7 tl ila 50 tl arasında.Hepsi şık ve ithal.Her çeşit aksesuarıda uygun fiyatla bulabileceğiniz takıcınız olabilir.En kısa zamanda tekrar gidip hediyelik takılar almayı planlıyorum.Takamasam bile odamda rengarenk durmaları bile ruhumu renklendirecektir.
Eğer yerinde  gidip görmem gerekiyor ellemem dokunmam gerekiyor derseniz Eminönü Mısır çarşısı arka sokağı Eminönü iş merkezi kat 1 ziyaret edebilirsiniz.
Hani ben üşenirim ama alışverişimi de yaparım derseniz de internet üzerinde www.pelinaksesuar.com sitesine ışınlanabilirsiniz.
Tekrar Pelin Hanım ' a teşekkür ederim bizi ağırladıkları ve bu güzel takıları  görmemizi sağladığı için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder