20 Temmuz 2013

İçimde Bir Hüzün '' Nar Ağacı '' Bitti

Geçen haftadan bu yana başladığım yeni kitabım maalesefki bitti. Acayip hüzünlüyüm hiç bitsin istemedim. Kitap aldı götürdü beni. Başlangıçta bu kadar etkileneceğimi düşünmemiştim. Çünkü hatta bir ara okumayı bile bırakmayı düşündüm sarmadı beni demeye başlamıştım. İyiki de yarım bırakılan kitaplar listeme eklenmedi Nar Ağacı.


Eğer hala okumadıysanı mutlaka okuyun. Beni en çok yaralayan karakter İsmail oldu.Kitabın sonlarına doğru anlıyorsunuz İsmail 'in ruhunu.
Kitap öyle bir sürüklüyorki sanki kitapta anlatılan yerleri filan siz geip görüyorsunuz. Biraz hüzün Biraz kırgınlık oluyor kitabın son sayfasında.
Kader denilen şey demekki gerçekten var. Birbirinden hiç haberi olmayan biribirini dünya da görmesi mümkün olmayan iki kişinin hayatı,aşkları,sevdaları,tutkuları bir karede birleşiyor. Çok duygulandırdı kitap beni son sayfalara doğru ağlamaklı bile oldum.Kitap ile ilgili her türlü bilgiye de  Nar Ağacı sayfasından ulaşabilirsiniz.
Okurken kendinizi o sokaklardao dönemde hissedebilir şimdiki hayata bir süre ayak uyduramayabilirsiniz.
Kitaplığınızda mutlaka ama mutlaka olması gereken bir eser. 
Nazan Bekiroğlu 'na teşekkürler böyle bir kitapla tanıştırdığı için :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder