29 Temmuz 2013

Hediyem '' Sürünüyorum''

2 haftanın sonunda nihayet ofise gitme şansı yakalayan ben bayağı sevinçli mutlu gittim.Çünkü ofiste sevdiğim iş arkadaşlarım var ve onlarsız bir ofis düşünemiyorum eğlenceli ve mutlu.
Belki de ben çok seviyorum iş arkadaşlarımı. Sevgili ve değerli Bade'nin annesi arkadaşım Elif namı değer Bademlebuduk 'tan bugün sürpriz bir hediye aldım. 2 haftadır ruhumu, beni az ve öz şekilde anlatan bir hediye;
Bu cici kolye gerçekten beni anlatan bir kolye.  Zaten bu tarz bişeyde ancak bana giderdi. Arkadaşım beni düşündüğün için teşekkür ederim çok ilgi gördü ayrıca. çok sevdim hediyemi bugünkü kıyafetimle de uyunca daha iyi bir sevdim. 
Biraz da sevgi gösterisi yapayım Bade 'yide Annesini de seviyorum :)))

8 yorum:

Bademle Buduk dedi ki...

Biz seni daha çok seviyoruz ki

Esra Hanedan dedi ki...

ben daha çok :)

Bademle Buduk dedi ki...

ben de ben de daha çok :))

Aslı Yılmaz dedi ki...

hehehe çok tatlı bişeymiş yaa bu (:

Esra Hanedan dedi ki...

Herkesin dikkatini çekiyor :)

Aslı Yılmaz dedi ki...

eee ne de olsa hepimiz az biraz sürünmüyor muyuz bu hayatta (:

Esra Hanedan dedi ki...

Eh biraz öyle :)

Aslı Yılmaz dedi ki...

hehehe :)

Yorum Gönder