11 Temmuz 2013

Hazır İçli Köfte

Malum bugün alışverişteyken acıktım.Ne görsem canım çekiyor hallerdeyim.Birazda dondurulmuş gıdalarla aram pek iyi çabuk ve pratik olmalarından ötürü.Bugün de geçtim yine dondurucunun önüne alışverişte baktım şöyle yeni ne var diye.Hooop oda ne İçli Köfte.Onu görüpte denemeden olmaz.Eve girer girmez merakımdan mutfağa girip fırını ateşledim :)
 Oktay usta yapıyormuş sonrada paketleyip satılıyormuş.Bir heves hemen açtım paketi ve doğru fırına vereceğim bide ne göreyim hani bizim restaurantlarda gördüğümüz büyüklükte filan değiller küçücükler zaten mini diye yazmışlar ama beklenti yine byük :)Bir kerede ağıza atılacak atıştırmalık gibi bişey diyeyim.
Neyse ısıtılmış fırına attık.Ben saf saf bide diyorumki acaba fırına girip çıkınca büyür mü bunlar.Nerdeeee fırından çıktıktan sonrada küçücüktüler.Aparatif oldu yani anlayacağınız bize.

Açıkçası lezzetini de pek beğenmedim.Dışı zaten kağıt gibi hemde küçücükler.İlk kez aldığım dondurulmuş gıdadan bu kadar soğudum diyebilirim.Tam bir hayal kırıklığı.Normal bir içli köfte gibi değil.Tabiki aynısı olmayacak ama en azından andırabilirdi de .Denemek isteyen arkadaşlara tavsiye etmem.
Denemede yapacaksanız eğer evde yapılan İçli köfte tarifimi ve yapılışıını daha sonra paylaşırım hem yapmış ve yemiş olurum hemde sizlerle paylaşmış olurum.En azından lezzet bakımından kusursuz olur :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder