29 Temmuz 2013

Eskişehir Yollarında Biten Kitabım ''Günaha Davet''

Yollardayım bu ara öyle şehiriçi filan değil şehirlerarası yolculuklarda.Geçen hafta ki Bursa seyahatimden sonra bu haftayı Eskişehir'de açıyorum.Tatilden döndüğümden beri şehirlerarası çalışmak biraz yordu diyebilirim. Tabi okumadanda olmaz.Onca yol nasıl bitip gidecek.
Haftada bir kitap bitirir oldum yollarda.Bu seferki kitabı yolda Eskişehir yollarında bitirdim.aslında bununda hiç bitmesini istemedim ama sonu mutlu ve güzel bitti.
Biletimde çıkmış yandan şimdi farkettim :)
Günaha Davet dönem kitabı okumak isteyenler için okunulacak bir kitap.Yazar Sylvia Day 'den yine eşsiz bir  kitap.Aşkın,sevginin,evliliğin,sevgililiğin,kardeşin ne demek olduğunu çok iyi anlatıyor.
Bir çapkının nasıl uslanacağını,bir kadının içinde yatan aşkı ve arzuyu,kardeşler arasındaki o savunmacı,karşılıksız sevgiyi çok iyi ifade ediyor.
Okurken çok büyük zevk aldım ve hemen bitti diye de üzüldüm.Her kitabımda bittiği için üzülüyorum ama bu kitabın devamı olsun der gibi bir duyguya kapıldım.
Eğer ddinlenmek,huzur bulmak sonu mutlu sonla biten bir kitap okumak istiyorsanız okuyun derim :)

8 yorum:

Bademle Buduk dedi ki...

Gezgin oldun çıktın, yakında Ferrari'ni de satarsın bilge kadın

Esra Hanedan dedi ki...

işim bu gezmek tozmak :)

Aslı Yılmaz dedi ki...

senin ne güzel bir işin var öyle tatlım yaaa nedir senin meslek (:
kitaba bir bakacağım ^^

Esra Hanedan dedi ki...

İşim kozmetik daha ne olsun :))

Aslı Yılmaz dedi ki...

kozmetik ürünlerini mi tanıtıyorsun (:

Esra Hanedan dedi ki...

Eğitimini veriyorum hem tanıtım hem eğitim :)

Aslı Yılmaz dedi ki...

waowww o zaman mükemmel bir cildin var heee yanılıyor muyum (:

Esra Hanedan dedi ki...

Biraz :)))

Yorum Gönder