31 Temmuz 2013

Eskişehir Atomcu

Sabah erken saatlerde yollara düşüp salonları gezmekten çok fazla yeme içmeye vakit ayıramıyoruz.Yoğun bir şekilde çalışınca yemek yemek aklına bile gelmiyor insanın.
Malum yemek yemeyi unutunca gördüğümüz ilk yere girip yemek yiyip tekrar işe dönüyoruz.
Bugün yine enteresan bişey yedim tabi belki biliniyordur ama ilk kez çikolatalı kaşarlı ve muzlu tost yedim.Tamamen merak ettiğimden yedim desem yeridir. Ve inanılmaz güzel tadı vardı.
Eskişehir atomcusunda bu lezzeti yiyebiliyorsunuz.

Bakmayın Mersin Atomcu yazdığına normalde Eskişehir atomcu olarak geçiyor.Tabi menşei Mersin diyebilirim.
Normalde çikolatayı kaşarla pek bağdaştıramıyorum ama tadı mükemmeldi evde de yapsam aynı lezzet olur mu diyede merak ediyorum.
Tostu yedik ve ondan aldığımız enerjiyi biraz daha artırmak içinde Eskişehir Atomcusunun atomunu denedik.Bir sürü meyve suyu içerisinde.çilek,muz,çikolata tabi bunlar ustadan öğrendiğim fazla sır vermiyor usta.

Renginin güzelliği kadar tadı ve verdiği enerji başarılı.
Öğrenci şehri Eskişehir 'de böyle bir yer öğrenciler içinde ideal.Benim çok hoşuma gitti eğer yolunuz düşerse mutlaka uğrayın derim.
Fiyatlar açısından da çok uygun.

6 yorum:

serap savur dedi ki...

eskişehirde yaşayan birisi olarak utandım şimdi nerdeymiş burası ;)

Sevgiler

Bademle Buduk dedi ki...

Afiyet olsun

MissPoine dedi ki...

Ayy nasil canim cekti Atommmmm misss :) Canim atom aslinda Tarsus'a ozel bir icecek birgun yolun Mersin'e duserse Tarsusa gelip kleopatra kapisinin ordaki meshur Atomcuda icmelisin :) Bu arada atomun icinde cok fazla meyve bulunur. Hatta ben sayisini duydugumda sok gecirmistim. Suan hatirlamiyorum ancak 50den fazlaydi hemde baya fazlaydi ben abartmak istemedigimden dusuk bir sayi soyledim :) Aklimda kalani soylemek dahi istemiyorum. Afiyet bal olsun :)

Esra Hanedan dedi ki...

Cengiz topel caddesi diye söylediler.

Esra Hanedan dedi ki...

Teşekkürler canım

Esra Hanedan dedi ki...

Evet mersinin içeceği tadina bayildim düşünmemiştim o kdr lezzetli olacağını mersine gidersem ordada mutlaka denerim :)

Yorum Gönder