30 Temmuz 2013

Enteresan Bir Alışveriş Sitesi

Bu sefer yolcuğumu Kamil Koç Turizm ile yaptım. Kamil Koç yolcularına her ay düzenli çıkarttığı bir dergiyle karşılaştım. Henüz 1 ağustosta dağıtılacak olan yeni dergi önceden elime geçti. Dergide enteresan bilgiler,enteresan alışveriş siteleri ve konuklar var. Benim en çok dikkatimi çeken tabiki alışveriş siteleri.
Eğer enteresan hediyeler hediye etmeye ve kendinizi enteresan bişeylerle ödüllendirmek istiyorsanız bir göz atın derim en azından fikir olur :) Ben bayıldım bu hediyelere ve Türkiye 'de nerde bulurum diyede araştırmaya başladım :)
Sitemiz Welldonestuff . Gelelim ürünlerin bazılarına ;




Eğlenceli hediyeler aslında ve komik özellikle favorim emzik :))

3 yorum:

Aslı Yılmaz dedi ki...

hehehe şaka dolu bir hediye almak istiyorsak eğer süper şeyler bulabiliriz bu sitede sanırım (:

Esra Hanedan dedi ki...

Evet harika hediyeler :)

mervelil dedi ki...

Ben anne bebek kazagina bittim ya çok komik:)

Yorum Gönder