21 Temmuz 2013

Dove Fresh Touch

Bu sabuna bayıldım. Dove ürünlerini her aman sevmişimdir zaten.henüz bir ergenken bile sivilce için çıkan sabunlardan kaç kalıp kullandım ben bile sayısını tutmadım :)
Dove her ürünü gibi dün markette karşılaştığım Fresh Touch sabunda harika.Özellikle kokusuna bayıldım.
Normalde sabunlar kurutur cildi ama  Dove ürünlerinin farkıda zaten kurutmaması. 


Fresh Touch özel formülü yeşil çay ve salatalık özlü oluşu hem ferahlatıcı hemde rahatlatıcı etki sağlıyor. İçerisindeki nemlendirme özelliğide cildin kurumasını engelliyor.
Kokusu bir harika.Salatalık ve yeşil çay birleşince demekki bu şekilde bir koku çıkıyor ortaya çok hoşuma gitti.
Cilt temizliğinde kullanacağım yeni ürünüm Dove Fresh Touch önce kokusuyla cezbetti beni sonrada yapısıyla. 
Dove daha iyisini yapana kadar favorim bu :)))

18 yorum:

Aslı Yılmaz dedi ki...

hey cumartesi günü kuzenimde kendine alırken bir tane de bana almış bu sabundan. beğenmene sevindim.. ben de biraz korkuyordum denemeye ama başlasam iyi olacak sanırım (:

Esra Hanedan dedi ki...

Dove urunlerini gonul rahatlığıyla kullanabilirsin :)

Aslı Yılmaz dedi ki...

yaa benim cilt birazcık karma bişi o yüzden tedirginim aslında yoksa Dove cidden en iyisi bence de (:

Esra Hanedan dedi ki...

Benimde cildim karma.ergen donemlerimdehep dove kullandim suan onun faydasini goruyorum desem yeridir.:)

Aslı Yılmaz dedi ki...

aayy valla hemen başlama isteği açtın içimde :)
inşaAllah bende de işe yarar..
benim ergenlik dönemimde tek bir sivilcem yoktu ama son 1 yıldır beni deli ediyorlar :/

Esra Hanedan dedi ki...

Cildin temizliğini dove ile yap bide subazli urunler kullan ben bu sekilde duzelttim dove kurutuyor dengeliyor subazli urunlerde destekliyor :)

Aslı Yılmaz dedi ki...

su bazlı ürünler derken?
ben hiç öyle cilt bakım ürünü falan kullanmam yaa çok üşengecim 2 gün kullansam 3.gün unutuyorum..
makyaj malzemelerim su bazlı ama onları da nadiren kullanırım zaten..

Esra Hanedan dedi ki...

Makyaj malzemeleri zaten ayri. Onemli olan cilt temizligi ben mesela haftada 1 gun peeling yaparim ama hergunde dove herhangi bir sabunuyla yatmadan once yikarim ondan sonrada nemlendirici kullanirim bunun disinda bende pek bisey yapmiyorum yas ilerledikcede cilt oturuyor suan karma olan cildim kuruya donuk karma halinde :)

Aslı Yılmaz dedi ki...

bir sürü cilt bakım ürünü aldım, sabunlar da cabası ama hiç birini kullanmıyorum yaaa offf :/
kullanmam lazımmm ama bu üşengeçlikle bu çirkin yüzden kurtulamam yoksaa.. ben de uyumadan önce mutlaka yıkarım yüzümü aslında o sıra hemen kullanabilirim nemlendiricimi dimi ama? :/
işte hep boşvermişlik heppp :)

Esra Hanedan dedi ki...

Banyoda aynanin onune koy 1 hafta devam ettinmi sonrasinda yapmadinmi eksiklik hissediyorsun.

Aslı Yılmaz dedi ki...

tamam deneyeceğim bunu teşekkürler canımm (:

Esra Hanedan dedi ki...

Kolay gelsin o zaman :))

Adsız dedi ki...

arkadaşlar benim cildim fazla deil ama biraz yaglı kucuk kucuk sivilceler cıkmaya basladı markette alırken ilgilenen gorvli bunu almamı onerdi ama burda nemlendirici yazıyo ne yapmalıyım kullanmaya devam ediyimmi

Elcin Hanedan dedi ki...

cildinizinde neme ihtiyacı var.

Adsız dedi ki...

yani kullanmaya devam ediyimmi daa cok cıkar diyolar nemlenir yaglanır naapmalıyım ?

Adsız dedi ki...

arkadaşlar lutfen sorumu yanıtlayın kullanmaya devam edeyimmi ?

Elcin Hanedan dedi ki...

bir cildiyeye görünmenizde fayda var.

Adsız dedi ki...

tesekkurler

Yorum Gönder