31 Temmuz 2013

Çekiliş 1 Sonuçlandı

Öyle bir heyecanlı çekiliş oldu ki kendi kendime kalbim yerinden çıktı :)
Öncelikle çekilişime katılan bütün arkadaşlara çok teşekkür ederim güzel dilekleri , olumlu düşünceleri için.
99 arkadaşımız çekilişe katılmış bazı arkadaşlar 2 kere katıldığı için maalesef tek tek kontrol ettim ve onların hakkını ilk yaptıkları yoruma göre belirledim.Hediyeler ;

Başlangıçta isimleri teker teker yazıp başlangıçtan itibaren numaralandırdım;
Bundan sonrası tabi daha heyecanlı ve random aracığıyla sonucu almak kaldı. 
Veee işte sonuç ;

  
Kitaplı bir çekiliş Kitap Kurdu bir arkadaşıma çıktı :) Kendisini tebrik ediyorum.
Adres bilgilerini mail olarak gönderirsen en kısa sürede kargonu çıkarmak istiyorum :)

Benim için özel olan bu çekilişe katılan herkese tekrar tekrar teşekkür ederim ve bir dolu çekilişte görüşmek üzere  :)))))

2 yorum:

cangz dedi ki...

Tebrik ederim:)

Kitap Kurdu dedi ki...

Çok teşekkür ederim :D

Yorum Gönder