26 Temmuz 2013

Bursa Tophane Gezmesi

Sonunda evdeyim. Çok yoruldum çok. Halim yok kalkıp kahvemi bile almaya.
İş için gittiğim Bursa 'da gezmeyi de ihmal etmedim. Dün akşam Tophane 'ye çıktım. Bursa resmen elinizin altında. Bol bol resim çektim.Özellikle manzara resimlerine tutkun olduğum için manzara çekmeyi tercih ettim.
Tophane, Bursa ' nın tarihi yerlerinden biri. Yani  Bursa 'ya gidipte Tophane 'ye gitmediyseniz Bursa 'ya boşuna gitmişsiniz demektir. Bende böyle dememek için hem de meraktım gittim, gezdim , gördüm :))
Buyrun bakalım beğenecek misiniz ? :))









4 yorum:

SuveMakyaj dedi ki...

Bursa'lı olarak resimleri ayrı bi begendim seninde begenmene sevindim canım Bursa'nın gezilecek görülecek tarihi güzellikleride cok umarım zamanla heryerı görür begenırsın :)

Esra Hanedan dedi ki...

çok güzel ve şirin bir şehir yaşanılabilir bir dahaki sefere daha çok gezeceğim :))

^Mila^ dedi ki...

Bursamın gecesi ayrı gündüzü ayrı güzeldir :p Ulucami'yi de görmelisiniz kesinlikle.. Sonrasında liste uzun :)

Esra Hanedan dedi ki...

Bir dahaki sefere gezeceğim :))

Yorum Gönder