29 Temmuz 2013

Bizde İnstagramlandık

Normalde kendimin vardı ama bide Kırık Şemsiyenin olsun dedim ve instagram furyasına bizde katıldık.Bundan sonra izleyicilerinden ricam İnstagram üzerinden de takibe almaları.
   
                                  

Çünkü ben burdaki arkadaşları normalde de hayatımda görmek isterim tanışmak isterim sonuçta bir çoğuyla blogdaş olduk :)
Hatta ve hatta ben bütün blogger etkinliklerine katılmak istiyorum ve yeni yeni arkadaşlar edinmek istiyorum bunun için daha çok birbirimizden haberdar olmak için instagramda da buluşalım :) Hepinizi seviyorum :)))))

3 yorum:

iç ses dedi ki...

Çok sevindim bu habere, bende yeni bir instagram kullanıcısı olarak hemen takibe aldım :)

Esra Hanedan dedi ki...

bende buna sevindim hayırlı olsun hepimize :)

Aslı Yılmaz dedi ki...

şu instagram'a hiç ama hiç bulaşmadım bulaşmayı da düşünmüyorum (:

Yorum Gönder