7 Temmuz 2013

Bir Kitap Daha Devirdik ''Sana Soyundum''

Yine bitti bir kitap daha bu sefer gerçekten daha çok zevk aldım okurken.Crossfire serisinden ilk Kitap Sana Soyundum.
Seriyi bir solukta okuyup bitirmek istiyorum çünkü gerçekten kendine bağlıyor.Aldığım haberlerde normalde 3 kitap olan seri 5 kitaba çıkarılmış bu daha da mutlu etti beni.Birde dizi olacak haberleri var bu daha eşsiz bir mutluluk.
Bir aşk nasıl olmalı diyenler varsa aramızda okusun derim.Ama baş karakterlerden Gideon Cross ' a aşık olmadan.

Eşsiz bir adam ve güzel bir kadın aşkı ancak böyle anlatılabilirdi.
İnsanların geçmişlerinden gelen korkuları yeni bir ilişkiye başlamayı bazen etkiler fakat geçmişi geçmişte bırakmak gerektiği izlenimi veriyor kitap.
Sylvia Day ' in eşsiz anlatımı ve tasvirleriyle harika bir seri ve seriyi okumaya devam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder