16 Haziran 2013

Yeni Bitti Kitabım

Zevkli bir kitabın son sayfasını okuyup kitabı kapatmanın zevkini yaşıyorum şuan.uzun zamandır elimde olan fakat bir türlü adepte olamadığım ve şuanda keşke daha önce bitirseydim dediğim bir kitabı bitirdim.
 Gabriel'in Cehennemi......

Aslına bakarsanız kitabı okumaya başladığınızda Gabriel size kötü biri geliyor fakat kitabın sonlarına doğru adama resmen aşık oluyorsunuz.Benimde sevgilim böyle olsun demeye başlıyorsunuz.Açıkçası ben bu duyguları hissettim.
 
Grinin Elli Tonu isimli kitaptan sonra aslında biraz daha tutucu diyebilirim kitap için .Tabi bir sonraki kitapta neler olacak bilinmez

3 kitaptan oluşuyor seri..Kitabı aşık olmak için okuyabilirsiniz ben okurken çok zevk aldım ve yazarı tanımak istedim ve diğer kitaplarınada başlayacağım sanırım...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder