25 Haziran 2013

Yaz Dönemi Okunacaklar

Nasıl bir sevinç nasıl bir heyecan var şuan.Yaz dönemi okunacak kitaplarımı aldım kocaman bir kule oldu o kadar çok sevindimki anlatamam mutluluğumu.
İstanbul büyük bir şehir bir yerden bir yere giderken en az 2 saat geçiyor.Ne yapsamda bu 2 saati verimli geçirsem dediğim için kendime otobüste,minibüste,vapurda,trende,metrobüste sürekli okumak zevklerimden biri.
Hem kitap okuyup hayallerimi genişletiyorum hemde o 2 saatimi dolduruyorum.
Aslına bakarsanız gün içerisinde sadece 2 saat değil nerdeyse günümün yarısı yollarda geçiyor bu yüzdende otobüste bitirdiğim kitapların haddi hesabı yok diyebilirim.
 Kule yaptım kitaplarımdan hepsi birbirinden farklı türde zaten hep sevmişimdir karışık türlerde okumayı
Bu yazda güzel bir kitap alışverişi yaptım ve ilk başladığım Dan Brown '' Cehennem'' oldu.Her zaman benim dengemi bozmayı başarmıştır ve son kitabıyla da yine dengemi bozacak gibi bitince paylaşacağım...
Yazı harika geçireceğim için şimdiden eşsiz bir mutluluk yaşıyorum  :)

1 yorum:

hayat paylaştıkça dedi ki...

Seni sevmek istemedim ve yalnız gözlerin için kitaplarını çok methini duydum bende okuycam.
hepsi çok güzel.Keyifli okumalar
sevgiler

Yorum Gönder