22 Haziran 2013

Ruhunu Dinlemek

Tuhaftır ama yeni yeni kendimde öğrendiğim bişeyler var.Ruhumun benimle konuştuğunu hisseder oldum.Nedendir bilinmez ama bana çok mutlu olduğunu söylüyor bu aralar.
İnsanın doktoru kendidir diyorlar ya sanırım doğru bir tanı bu.Acayip canımın sıkkın olduğu bir dönemde oturup kendi kendime konuşmalara başladım daha sonra o konunun üzerinde çok fazla dönüp durmamam gerektiğini kendime söyledim ve birde ne göreyim gerçekten aradan belki saatler geçti canımı sıkan sorun ortadan kalktı.Kendi kendime bulduğum bu yöntemi tüm hayatıma geçirmeye başladım.İnanamayacaksınız ama ruhum diğer insanların ruhuyla gizliden konuşmalara başladı.Otobüse biniyorum insanların iç dünyasına girebiliyorum, kalabalık bir ortama girdiğimde kiminle nasıl hemen anlaşabileceğimi bana ruhum belli ediyor.
Belki yaş ilerledikçe herkeste olan bir şeyi ben henüz yeni keşfediyorum.Belkide yaşlanıyorum tecrübe sahibi olmuş oluyorum.
kendi kendimin doktoru oldum ve bu beni çok mutlu ediyor.ruhumu dinleyere yaşamak kadar zevkli bişey yok.Onun dediklerine göre hareket ettiğimde daha bir mutlu oluyorum daha bir çok seviyorum dünyayı....
Herkesin aynı mutluluğu bulması dileğiyle......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder