30 Haziran 2013

Hoop Bitti Cehennem

Bir hafta gibi kısa bir sürede bir kitap daha bitti.Malum İstanbul ve trafikte çok yollarda kitap bitirmek kolay oluyor.
Dan Brown son kitabı Cehennem geçen hafta bu zamanlarda başlamıştım ve tam bir hafta sonra son buldu.Yine dengemi bozmayı başardı Dan Brown.Her eserinde olduğu gibi bunda da yine merak ve farklı bir sonla bitmiş bulunmakta.

Nedense Dan Brown kitapları bende hep insanlara güvenmemek gerekiyor izlenimi bırakıp beni şüpheler içine atmayı başarıyor.
Cehennem son olarak İstanbul'da da bitince kitapta geçen yerleri birebir görmek için gezilere çıkmaya  ve keşfetmeye başlayacağım diyebilirim.
Mutlaka okunması gereken hoş ve ilginç kitaplardan biri son sayfasını kapatırken ben çok üzüldüm bitti diye.Sizde vakit kaybetmeden başlayabilirsiniz.

2 yorum:

Güzel Gül dedi ki...

bu kitabi bir ben okuyamadim :)

Mein Blog/Blogum

Esra Hanedan dedi ki...

Bence oku güzel her zaman ki Dan Brown şoklaması yaşamaktan mahrum kalma derim :))

Yorum Gönder