16 Haziran 2013

Güzellik Fuarı Minik Hediyeler

İstanbul Tüyapta düzenlenen güzellik fuarına ziyarete gittim haftasonu.Geçen yıl katılımcı olarak gittiğim fuara bu yıl ziyaretçi olarak katıldım.Aslında çok bişey yok benim açımdan bakınca.Dünyadan firmalar geliyor ve burada ürün tanıtımlarını yapıyor.
Ortalıkta dolaşan firma bayanları ellerinde broşürler gelen misafirlere veriyorlar.Her standın başında baylar ve bayanlar müşterilerine ürünlerini anlatıyorlar.
Geçen yıl firma olarak katıldığımızda yorucu geçmişti.Bu yıl katılmayı istemedik çokta kalabalık değildi.Fotoğraf çekecektim ama dalınca firmaların arasına unuttum diyebilirim.
En çok hoşuma gidende beğendiğim firmaların numunelerinin olması küçük oldukları için seviyorum ve yeni çıkan ürünlerini deneme fırsatım oluyor.
Eve gelir gelmez fotoğrafladım hediyelerimi küçücükler ve çok şirinler deneyip orjinal boylarını almayı planlıyorum.

Özellik Dalan ürünlerini tavsiye ederim.Zeytinyağlı oldukları için çok besleyiciler.Çantama atıp aklıma geldikçe kullandığım ürünlerden biri.Diğer ürünleri önceden hiç kullanmadım onlarıda deneme fırsatı bulduğum için çok mutlu oldum diyebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder