13 Haziran 2013

Geç Gelen Doğum Günü Yazısı

Aslında bunu 10 Haziran günü payşalmam gerekirdi ama iş güç gezme tozma derken 3 gün gecikmeli şekilde yazmak zorunda kaldım.Hem bugünde benim için çok önemli ve özel bir gün.
Pazartesi gününe denk geldi bu yıl doğum günüm severimde aslında bir çok insanın sevmediği günü...Çalışan biri olunca etrafında insanda çok oluyor ve şirketteki bir arkadaşımla da aynı gün doğum günümüz bu yıl beraber kutladık aramıza yeni katılanlardan biri.Yaşça ilerleyince ortamı küçüklere bırakmak en iyisi.Otuza üç kaldı bu yılla beraber heyecanlı oluyor aslında yaklaştıkça acaba ne olacak acaba korkuttukları kadarmı diye düşünmüyor değilim.
Klasik şirket kutlamamız her zamanki gibi iş başında.Doğum günü çocuğu kimse ona iş çıkışına yakın mutlaka pasta kesilir.Biz bu yıl bir pastayı 2 kişi paylaştık çokta iyiydi hani...
Çilekli pastamız kapış kapış gitti iyikide tadına bakmışım.



Mumları söndürürkende malum dilek tutuluyor bizde iki kişilik tuttuk dileğimizi.


Tabi bitmedi doğum günü faslı daha ev var..Aslına bakarsanız pek sevmem öyle pasta üfleyip hediye almayı takıntılarımda yoktur kutlandı kutlanmadı diye.Eve geldim tabi evdekiler bir telaş güya ben anlamayacağım komiklerde açıkçası.
Evdede çikolatalı bir pastayla karşılaştım onun resimleyemedim çünkü hemen yemek istedim.Ama hediyelerimin resmini çektim.Espri dolu ailem yine yapmış yapacağını gazete sarılı hediye paketleri yapmışlar en çok eğlendiğimde bunlar oldu.Bulamamışlar hediye paketi mecbur kalmışlar ama yinede çok mutlu oldum.

Hediyelerimi söylemem tabiki çok hoşuma gittiler ve eskitmeye başladım bile.
Gazete kağıdına sarılı hediyelerim.Teşekkürler canım ailem iyiki sizinleyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder