11 Haziran 2013

Küçük Bebeğim Bonzai Çiko

Aramıza yeni katılan Çiko...Uzun zamandır almak istediğim ve bir türlü bulupta alamadığım Bonzai bebeğim sonunda aramıza katıldı.Sağolsun değerli bir arkadaşımın arkadaşı çiçekçi olduğu için bana küçük bir bonzai hediye etti.
Çok mutlu oldum bu hediyeden ve o kadarda şirinki sevip okşayıp öpüyorum sevgili Çikomu.Nedense herşeye bir isim takıyorum aldığım bir çok şeyin ismi oluyor.Bonzaimede Çiko ismini verdim.
                                                           
                                                            ve işte sevgili Çiko

Yerini sevdi heralde hergün yeni bir dal veriyor.O kadar keyifli  ki onun dallarının olmasını izlemek.Akşam yatıyorum sabah kalkıyorum bide ne göreyim bir dal daha çıkmış.
Sulamasına dikkat etmek zorunda kalıyorsunuz biraz çünkü toprağının sürekli ıslak olması gerekiyor ve ben 2 günde bir içme suyuyla Çikomu suluyorum.....

Seni seviyorum Çiko ve yaşattığın güzel duygular için teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder