13 Haziran 2013

A101 oyuncaklarım

Seviyorum seviyorum çok mutluyum...A101 marketlere çok  teşekkür ediyorum.Her hafta perşembe yaptığı kampanyalarında bu hafta puzzle da vardı.Daha önceki 2 kampanyadan daha puzzle lar almıştım bunuda kaçırmadım.

Puzzle lar her zaman pahalı özellikle parça sayısı arttıkça daha bir pahalılaşıyor ama bu tarz kampanyalarda parça sayısı çok olup uyguna aldıklarınızda oluyor.

İş yerimin bulunduğu yerdede A101 marketi olunca fırsatı yine kaçırmadım ve iki puzzle ı beraber kaptım.Acayip mutlu oldum ve evde 7 tane daha yapılacak olan puzzleların arasına koyacağım.Özellikle resimler çok hoşuma gitti. Parça sayısınında çok olması cabası.....


Yeni oyuncaklarım ve ben çok mutluyum öncelikle istiklal caddesindeki trenle başlayacağım yapmaya.Çok işim var çok...

1 yorum:

Ozlem Gul dedi ki...

bende a101 puzzle hiç kaçırmıyorum.fiyatları çok uygun..sadece ekstradan yapıştırıcı alıyorum..

Yorum Gönder