19 Haziran 2013

Sevemedim Haberleri

Her gün farklı bir eziyet işkence modu olan bu haberleri bir türlü sevemedim. Yurdum nereye gidiyor böyle diyesi geliyor insanın ve de diyorum yani ''güzel ülkem nereye doğru gidiyorsun''....

Sürekli bir cinnet haberi. Haberlerin olmazsa olmazı. Adam cinnet geçiriyor ve karısını linç eder gibi kesip biçiyor. Nedir yani bir insaı kesme noktasına getiren olay, nedir o derece gözünü döndüren. Neyi paylaşamadınızda kıydınız birbirinize? İki canada yazık olmuş oluyor. Biri mezara biri mapusa. Psikolojimimi bozdu acaba bu haberler. Şiddet görmekten şiddet meyilli insan olacağım.

Birde kim kime ne demiş haberleri oluyor bazen ve şehit haberlerini hiç saymıyorum en çok yüreğime dokunan kısımlardan biri oluyyor.
İstemiyorum artık haberleri şehit ve çocuk haberi görmeyi ne bileyim şöyle haber saati oldumu eğlence saatiymiş gibi haberler olsa fenamı olur sanki?

İzlemiyorum seni televizyon şu haber saatlerin bitene kadar terkediyorum seni oynama benim psikolojimle.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder