9 Haziran 2013

Sabah Mahmurluğu

Güneşli güzel bir pazar sabahı.Saat 7de gözlerimi açtım.Pazar işte yatıp uyusana.Haftaiçi full çalışıyorsun zaten ama ne mümkün. Kalkar kalkmaz sert sade bir nescafe.Biraz mahmurluk birazda reflekslerimde yavaşlama.Ne oluyorsun derdin ne diyorum kendi kendime.Gerçekten vücudum ağır geliyor.Yataktan kalksammı kalkmasammı havasındayım ama kalkıp kahvemi yaptım ve şuan yatağın ortasında oturuyorum.Vücudum alışmaya çalışıyor yeni haline.Bir sağa bir sola bakarken kahve bitiyor.Pc elimde vazgeçilmez facebook kontrol ediliyor haftalık magazin haberi okunuyor.

Nedir derdin sevgili vücudum yatıp dinlensene mümkün değil sanırım.Hiç şöyle 11-12 lere kadar uyuyamazmısın sen?
Gözlerimi açınca yatak batıyor bana kalk kalk diye. Bir gün başarırım heralde öğlene kadar yatmayı.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder